tiistai 27. syyskuuta 2011

You can take everything I have

Hyvää huomenta! Selvisin maanantaista! WUHUU. Eilinen oli kyllä jotenki hirvein päivä pitkään aikaan, olin iha tukossa.. Vaikka mulla alko vasta kaheltatoista työt niin tuntu että olisin kerenny nukkua pari tuntia ja muutenki mun kurkku oli niin kipee ja yskitti kokoajan että ei huhhuh. Onneksi selvisin päivästä ja sain ollakki eilen kassalla=) oli iha kivaa ja sen oppi nopeesti! Aamulla käväsin second hand storessa ja sieltä lähti mukaan pari pientä juttua.. Tänään ois töissä sitten 10-16 vuoro JES! ja muutenki mulla on joku arviointikeskustelu ja henkilökohtanenkeskustelu joissa menee ainaki se pari tuntia ni voi olla että tämä päivä meneeki sitte vauhilla :) Töiden jälkeen ois tarkotus käyä kärkkäisellä kattoon sellasia ihania sisustusjuttuja ja postissa hakeen mun NAHKATAKKI!!! :DD jeee, vihdoinjaviimein mä saan sen!

Käsikoruja kirppikseltä, 1,50€

Ihanan muhkee kauhaluivi kirppikseltä, tää on muuten vaalianpunanen! Tais maksaa  1€
Meijän uus kello<3 oon iha rakastunu tähän. Jyskistä ja 10€ oli hintaa :)




Ei mulla muuta. Nyt lipittämään tee loppuun ja juoksemaan pysäkille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti