tiistai 29. marraskuuta 2011

VIHDOINNN

Sain aamulla jonku ihmeen hulluuskohtauksen ku näin että Bubbleroomiin oli taas tullu lisää "onepiecejä". Jotenki mun sormet vaan teki työtä käskettyä ja tilas mulle TÄLLASEN: 


JA ONNEKSI TILASIN, nimittäin äsken ku katoin sieltä sivulta niin ne kaikki oli loppunu :DD Mutta ihaaaanaaa, vihdoin ja viimein saan haluamani ku Makeki sai eilen seppälästä tilatun pukunsa ni vähä mua ärsytti ku se näytti niin kivalta ja pehmeeltä :D Toimitus tässä tais olla se 7-14 päivää joten nyt ootellaan sitte näpit liekeissä että tää tipahtaa postista:) Löysin täältä sivulta Bubbleroomin alennuskoodin jolla sai 10€ alennusta yli 30 euron tilauksesta. Kaikkine kuluineen tää puku tuli maksamaan siis 75,87€ ! Ei ees paha, ja lasku tulee perässä ja siinä on 30vrk maksuaika:) Pidetään vielä peukut pystyssä että se on mulle sopiva, sillä otin koon XXS ku se oli ainoa koko siellä, iik. No, onneksi oon pieni!

1 kommentti:

  1. toi asu on niin ihana! mäki haluan! >:) http://richproudsmartandcute.blogspot.com/

    VastaaPoista