sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Sairastelua

Helou, täällä ollaan taas elävien kirjoissa. En oo jaksanu kirjotella ku oon keskiviikosta asti ollu vähän kipeenä. Keskiviikkona tosiaan alko töissä jo kurkku tuntumaan kipeeltä. Torstaina mulla oli iha karsee olo ja lämpöäki mutta otin vaa särkylääkkeen ja lähin töihin :D Nenä vuoti ku ränni koko päivän ja vedin pari askia kurkkupastilleja siinä päivän aikana. Perjantaina en pystyny menee ees koululle tekemään tehtäviä ku oli niin hirvee olotila.. Nyt tuntuu että tää tauti alkaa onneks jo ehkä menemään ohi, päätä vaan särkee aivan tajuttomasti välillä  mutta onneks ei oo kuume noussu ollenkaa. Viikonloppu meni muutenki tosi lepposissa merkeissä. Käytiin vuokraan leffa, tehtiin köyhiä ritareita ja pötköteltiin vaa sohvalla peiton alla. Äsken käytiin nakkaan äiti ja iskä lentokentälle ku ne on lähössä Teneriffalle! NIIIN EPISTÄ. Tuli haikee olo siellä kentällä, olisin vaa halunnu ite juosta sinne sisälle ja mennä oottaa lentokonetta :D Noh, nyt pitää yrittää vaa säästää että kesällä pääsis vaikka murun kans sinne Turkkiin ♥







Vielä yks iiiihana juttu joka mun oli pakko ostaa yks päivä. Vaikkakin mun piti olla shoppailulakossa ni nää oli pakko saaha koska ne oli ihanat ja mua pelotti että  ne loppuu :D
En oo  ikinä omistanu pinkkejä housuja, joten nyt oli aika saaha semmoset! Nää on KappAhlin lastenosastolta. Muistaakseni n.17€ mutta mulle makso n.14€ :) halvat ja ihanat jalassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti