torstai 23. elokuuta 2012

Kesä 2012








Noniin kesä on melkeen jo ohi(ONSE) ja kattelin koneelta tämän kesän kuvasaldoa. Aika surkian vähä kuvia, johtuu varmaan siitä että on ollu varmaan joku alle 10 aurinkoista päivää ja ei oo sateellakaan viittiny hirveesti kuvailla. Tää kesä on ollu suoraansanottuna SURKIA, verrattuna esimerkiksi viimekesän 30 asteen helteisiin. En oo itseasiassa saanu yhtään rusketusta, oon päässy pari kertaa rannalle ja talviturkkiki lähti vasta elokuussa että silleen. Ainoo hyvä asia tässä kesässä oli että sain töitä! Ja se että mua ei haittaa olla ees töissä koska on ollu niin huonot ilmat :D Mutta muuten kyllä kesä menny niin hukkaan ku olla ja voi ja eipä oo oikeen tullu tehtyä mitään eikä ees reissattua! Turkin matkaki jäi nyt väliin huonon rahatilanteen takia ja ainoo missä käytiin tänä kesänä oli Haapajärvellä mökillä ja Haaparannassa shoppailemassa. Olkoon ens kesänä kuin huonot tai hyvät ilmat tahansa niin vannon että lähen ainaki Turkkiin, johonki festareille, johonki telttaileen tai mökkeileen(paljo enemmän ku tänä kesänä)! Saapahan ainaki säästettyä nyt ku on töissä ja pääsee ees johonki..Oon kyllä jotenki niin pettyny tähän kesään jotenka mulle on sama vaikka lumi tulis jo maahan! Joulua ootellessa.. 


2 kommenttia:

  1. ihanan raikkaita, kesäisiä ja lämpimän oloisia kuvia :) tulipa ikävä kesää ♥

    ♥ heidins.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos=) Mulla ei oo yhtään ikävä tätä "kesää" ainakaan! ens kesää ootellessa :D

      Poista