perjantai 26. lokakuuta 2012

On valkoinen jo maa


Kyllä, eilen ja koko viimeyön sato lunta, siis LUNTA! Tosi omituista koska olin varma että ensilumi tulee vasta joskus jouluaattona jos sillonkaan.. Tosin tuo lumi taitaa kyllä sulaa pian pois mutta on silti todettava se tosiasia että talvi on tulossa. Talvessa ei oo mitään kivaa paitsi joulu, jota ootan kyllä ihan innolla:) En oo mikään hirvee jouluihminen ees mutta oon jotenki alkanu tykkäämään siitä joulunodotuksesta ja siitä tunnelmasta! 
Enivei en antanu ton lumen masentaa mun päivääni. Oon ollu tänään hereillä jo kuuesta asti ja katellu vaan leffoja koneelta ja tein itelle kerranki oikeen ihanan ison aamiaisen ja kattelin samalla elokuvaa! Yritin kiharrella äsken mun pidennyksiä mutta totesin ettei niistä oo enää mihinkää-.- Ne on NIIIIN kuivat ja ällöttävät että taidan suosiolla luovuttaa niitten suhteen ja tilata seuraavasta palkasta sitten uuet jostain. Oon ihastunu nyt tohon kihartimeen ja kiharrin ihan omatki hiukset, ja vaikka ne lyheni vielä entisestään niin jotenki mää tykkään silti :D Puolivuotta sitte en ois mistään hinnasta suostunu kihartamaan mun hiuksia millään kihartimella ku suoristusrauta oli muutenki mun paras kaveri.
Mitä mieltä ootte, näytänkö joltain mummolta vai sopiiko lyhyisiinki kiharat? 
(Tiiän että mun tukka on ihan karseen värinen koska siinä järkky juurikasvu, väri on ostoslistalla kyllä :D )


Sitte voisinki näyttää muutamia hankintoja mitä oon huutonetistä huuellu ja ostellu kaupungilta..

Tähän oon iha rakastunu. Eli siis tollanen normi musta jakku/bleiseri/mikälie.. Tunnen oloni kauheen aikuiseksi tossa :--D Tän huusin huutonetistä 10€:lla ja se sisälsi vieläpä postikulutki :)
Musta ristisormus kans huutonetistä.. olikohan tää jotain 1,20€ + pk
Tän otin työvaatteeksi.. Tässä on ihanat avonaiset olkapäät ja takaa pidempi! KappAhlista 19,95€
Sama paita päällä! I like it!
Tän ostin monta viikkoa sitte KappAhlista. Oon ihastunu tähän väriin täysin. Toi on vähänku viininpunasen ja pinkin sekotus joten keksin että tää on sitte viininpinkki! :D 17,95€
Kiva huivi kirppikseltä, makso jopa 1€
Make osti mulle korvikset:) Oon jo suunnitellu että nää tulee pikkujouluihin ja mun väriteema ois musta ja sininen;) 1,95€ Seppälästä


Ja vielä muutama sekalainen otos tältäpäivältä





Nyt oottelen murua kotiin töistä ja illalla mennäänki meille ku äiti kutsu meijät sinne syömään :) Saas nähä mitä herkkua se on loihtinu! Unohin äsken että mikä päivä nyt on, perjantaihan se oliki! Mutta tämä perjantai vietetäänki sievästi ku huomenna ois duunipäivä, jee -.- 
Mukavaa viikonloppua evribadi!

8 kommenttia:

  1. sä se löydät aivan ihania vaatteita! varsinki tuo jakku ja sormus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehhe, jepjep:D Kieltämättä ne on kyllä ihania ^^

      Poista
  2. Tulin vastavisiitille :3
    Ihanan pirtsakka blogi ja aivan ihania kuvia, ja tosiaan tuo jakkuasu on upea <3 Sait uuden lukijan ;D


    http://iltapaivapulla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos:) kiva kuulla ja tervetuloa lukemaan!

      Poista
  3. Aivan ihana tuo ketju-kaulakoru. :)

    VastaaPoista
  4. Uijui toi ristisormus on ihana! Ja kiva blogi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MMM, mäki tykkään siitä:) Ja kiitos oikein paljon!

      Poista