perjantai 23. marraskuuta 2012

Joululahjatoiveet

Aika monessa blogissa on taas alkanu näkymään joululahjatoivepostauksia jonka itekkin päätin tehä.. Vaikka  en mitään joululahjoja kyllä ees tarvii niin tein kuitenki huvikseni että mitä voisin haluta joululahjaksi^^
Meijän perheessä ei yleensä enää ostella hirveesti mitään lahjoja koska kaikki on jo aikuisia :D Maken kanssa ollaan ostettu joka joulu toisillemme pienet kivat lahjat ja tänävuonna onneksi on rahatilanne sen verran parempi ku viimevuonna että saan ostettua kultsille vähän paremman lahjan. Mulla ois jo pari ideaa mielessä mutta saas nähä mitä loppujenlopuksi keksin ;) 
Niin anywayyys tässä ois mun toiveita, tietenki sen maailmanrauhan lisäksi :--D

1. Eli ensimmäisenä se fisheye-objektiivi kameraan jota oon monta vuotta jo halunnu! 
2. Ottaisin ilomielin vastaan jotaki kivoja lahjakortteja joilla vois sitten shoppailla kaikkee kivvaa :)
3. Suklaata tietenki, mitä nyt joulu on ilman suklaata häh?
4. Jotain kivoja astioita! Ennen aattelin että tommoset "merkkiastiat" on ihan turhia samakait se mistä astioista syö ja juo ja nytki meillä on vaan jotaki ikean tylsiä mustia astioita, mutta jotenki oon alkanu lämpeneen nuille Iittalan Taika astioille :D ihania!
5. Jotaki kivaa sisustuskrääsää. Tommosia valkosia puulaatikoita haluaisin! Niin ja sen mustan maton..
6. Joku kiva tuoksu! Tuo naomi on kyllä aivan ihanaa, mutta mulla on jo kerran ollu sitä^^ Ois kiva saaha joku ihan uus.
7. Iphone! Vähän sama homma ku nuissa astioissa ku sillonku näitä tuli ja kaikki osti niin mietin että pah, mitä tollasella tekkee. Nyt haluaisin ihan hirveesti tuon valkosen mun vanhan nokian tilalle :D

Eipä sen kummempia lahjatoiveita eikä mua oikeesti haittaa yhtään vaikka en sais mitään lahjoja:D Kunhan saan olla rakkaani ja perheeni kanssa joulun ja syyä kinkkua niin im happy! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti