keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Sisustusinto

Mulla tuli yks päivä ihan hirvee hinku päästä Ikeaan! Hmmh, mulla ois kyllä viikonloppu täysin vapaata joten saa nähä vaikka tuota jaksais lähtee pyörähtään siellä ;) Kattelin kieli pitkällä Ikean nettisivuja ja miten ihania joulujuttujaki sinne on tullu! Tein pikku kollaasin jutuista joista varmaan osa ainakin tarttuis mukaan jos nyt satutaan sinne Haaparannan suunnille lähtemään :)



Expedit-lokerikko, musta matto ja tuo feikkitalja ois ainaki semmosia mitä oon jo pitkään himoinnu. Muut oli
vähä tollasia pienempiä juttuja joita vois siinä ohella sitten kattella..
                  Mutta sen näkee sitte viikonloppuna jaksaako/huvittaako sitte enää lähtee.. 
Teinpä äsken kääretorttua joka on nyt jääkaapissa oottamassa syöntiä :) Mutta nyt taijan alkaa hetkeksi sohvalle ihan lahnaksi koska mua väsyttää ihan tajuttomasti! Miten mua aina vapaapäivinä väsyttääki sitte näin paljo. Johtuukohan se siitä ku en tee oikeein mitään?! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti