perjantai 9. marraskuuta 2012

Tukkamietintää.. taas

Hei vaan! Vaihteeksi ois luvassa taas hiusjuttuja koska oon niin kyllästyny näihin mun hiuksiin.. Onhan siitä nyt monta kuukautta ku oon nää viimeksi leikannu! Ensinnäki lyhyet hiukset oli ihan kivat joo kyllä sen hetken ku ne kesti sellasena kivannäkösenä. Nyt ku nää on alkanu kasvaan yli siitä mallista ja nää on vähä tällaset puolipitkät ni nää on tosi tylsät :( 
Mulla ois muutama idea mitä haluaisin näille tehä muttaku en osaa taaskaan päättää että mitä!
Väriinki oon niin kyllästyny. Aina vaan tää ruskee, yhyy jotain muutosta kiitos -.-
Oon jo kauan himoinnu punasia hiuksia! Tai en sellasia shokkipunasia vaan jotaki semmosia tummanpunasia tai punertavia. Onhan mulla tälläki hetkellä mahonki vai mikälie väri päässä että nää on vähän punertavat mutta ei sitä kyllä huomaa ku tietyssä valossa..
Tässä ois muutama aivan ihana  väri:


Toisaalta en tiiä tosta punasesta koska se yleensä haalistuu aika nopeeta ja sitte hiukset on sellaset ällövaaleenpunaset. 
Toinen juttu värin suhteen mikä himottas ois vaaleemmat! Ei siis mitään blondeja vaan jotku tollaset kivat vaaleenruskeet.. Siinäki ois taas sitten pikku prosessi alkaa vaalentaa näitä ja värjätä sitten jollain kivalla värillä. Mun hiukset tippuu jo nyt päästä joten en tiiä oisko mun järkevää alkaa läträän noiden värien kanssa.

Sitten siihen muotoon. Yks mikä kiinnostais mua aika paljo ois tällanen sivusiilityyppinen leikkaus. Ei siis ihan tollanen siili mutta lyhyempi toiseltapuolen. Toisaalta tota on tosi ärsyttävä kasvattaa sitte takas normaaliksi ja sitte taas tulee niitä välivaiheita ku tukka näyttää ihan epätasaselta. Viimeksi ku mulla oli toinen puoli sellanen lyhempi ni sain kasvattaa sitä yli vuoden että siitä tuli ees sellanen kiva. Joten ehkä tää jää vaan haaveiluksi.


Viimenen jutska ois ehkä se mikä eniten kiinnostais tällä hetkellä kokeilla. Eli liukuvärjätyt. Mietin että jos ostaisin jotku vähän vaaleemmat klipsipidennykset ja sitten värjäisin ne tummemmalla silleen liukuvärjäystekniikalla! En halua sellasta isoa eroa niihin väreihin joten tuo toinen kuva vastais ehkä enemmän sellasta mitä tahtosin! Ja tiiän että tää on niin massajuttu tällä hetkellä ja kaikilla melkeen on tän tyyliset mutta aivan sama, meen virran mukana :D Noeivaan tykkään näistä ihan hirveesti ja mua ei haittaa vaikka  jokatoisella ois samanlaiset hiukset..


Mä niiin haluan jo nuo viimeset, vaikka mun mieli ehtii varmaan muuttua sata kertaa vielä millaset hiukset haluan mutta tällähetkellä nuo kuumottaa kyllä niin pahasti että!
REETTA, millon tilataan niitä pidennyksiä??? :--DDDDD

Mikä ois teidän mielestä kivoin malli/väri? Tai mikä mulle passais? :) 

(Kaikki kuvat: weheartit.com )

6 kommenttia:

  1. kullanruskea sivusiili!

    VastaaPoista
  2. Noi tummanpunaset tossa ekassa kuvassa on ihan törkeen ihanat!! Rupes melkei itteeniki himottaa, haha :D

    <3: http://withlovemeri.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Wat didn't see that coming XD ööäää se myyjä oli laittanu mulle viestiä et se lähettää mulle ilmaseksi uudet ku ne edelliset ei tullu :---DD tulkaa joskus käymää meillä nii tilataa!

    VastaaPoista