torstai 24. tammikuuta 2013

Dreams are like angels

Nonniiin, ajattelin nyt tulla vähän kirjottelemaan koska eilen tuli ihan tekstitön postaus. En vaan jaksanu. Tosiaan ei tässä mitään ihmeellistä oo tapahtunu. Oon ollu töissä tuuraamassa yhtä sairaslomalaista ja salilla ollaan käyty ahkerasti. Jokapaikka ollu kipeenä ja jumissa tuosta treenaamisen alottamisesta, mutta tietääpähän ainaki että se treeni on tehonnu :D Ruokahommatki on alkanu sujumaan kivasti, en oo syöny yhtään herkkuja(no ehkä pari palaa suklaata) ja tipatonki on kestäny ;)
Tänään käytiin ostamassa mulle salikengät! Tähän asti oon ollu sukkasilleen ja voin kertoa että ei oo kovin mukavaa, mutta onneks nyt on ihanat pinkkimustat kengät joilla kelepaa urheilla! Löyty Citymarketista hintaan 29,90€..
 Huomenna ois palkkapäivä, wuhuuuuu. Aamuksi salille, kotia suihkuun ja sitte kaupungille shoppaileen jonka jälkeen illaksi töihin. Kuulostaapa ihanalta :) Lisäksi huomenna on tämän viikon herkkupäivä, vaan siksi koska lupasin hakia työkaverin kanssa ruokiksella Heseruokaa ihan vaan palkkapäivän kunniaksi >.<
Eipä tässä sen ihmeellisempää asiaa ollu. Alan taas koluamaan kaikki nettikaupat läpi sillä haluaisin löytää sellasen pitsimekon! Oon kyllä jo ettiny joka paikasta mutta en löydä hyvää ja kohtuuhintasta :( Tahtosin siis sellasen mustan missä ois pitkät pitsiset hihat ja se ois tiukka. Että jos jollain on vinkata tai jos jollain on myytävänä sellanen niin KERTOKAAPAS!
Mullapa ei tällä kertaa oo ku yks kuva, eli siis ne uuet kenkäni!( ja meijän pölynen pöytä hyi)

Ja elkää säikähtäkö, tästä ei oo tulossa mikkään pelkkä treeniblogi. Oon vaan niin innoissani nuista kengistä ja koko kuntosalihommasta :D Toivotaan vaan että tää innostus kestää vähän pitempään ku viimeksi! 
Toivottavasti pääsen kesäksi ees rantakuntoon ;-)

4 kommenttia:

  1. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/john-zack-911/slash-neck-lace-dress-911011-14/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lukenu tosta mekosta arvosteluita ja siellä sanotaan että nuo koot on hirveen isot:/ xs kokoki on kuulemma aika teltta joten tuo ois varmaan mulle iso ja pitkä koska oon vaan 160senttinen :--(

      Poista
  2. ite ostin omani ginasta mut siitä on jo aikaa pari kuukautta mut nettikaupassa vois olla :) ja hm nettikaupassa oli kans siel ales varmaa viikko sitte :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, mä oon just himoinnu sitä yhtä ginan pitsimekkoa jota oli miljoona vuottta sitte myynnissä.. Mutten löydä enää mistää sellasii :/

      Poista