keskiviikko 16. tammikuuta 2013

haastetta haastetta


Haasteen säännöt:

1.Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastaa myös haastajan antamaan 11 kysymykseen.
3.Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastettujen tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Kerro, kenet olet haastanut.
6. Ei takasin haastamista


11 asiaa minusta.

1. Rakastan kissoja :D ne on niin söpöjä ja pehmeitä!

2. Mulla on ollu kaks eri sukunimiä ennen tätä nykyistä :D

3. Nuorempana vihasin mun nimeä ja meinasin jo muuttaa nimeni Ninjaksi! Nykyään mua naurattaa vaan koska mulla tulee mieleen sellanen taisteluninja :---D

4. Olin pienenä ihan hirveen ujo, en esimerkiksi uskaltanu ikinä viitata tunnilla.

5. Haluan vaan yhen lapsen! Ja jos joskus saan pojan niin oon jo päättäny nimenki >.< Tytölle en keksis ees mitään kivaa nimiä.

6. Oon sellanen ihminen että kaikki pitää tehä heti. Vaikkapa kokkaamisen jälkeen en voi alkaa syömään ennenku oon pessy kaikki ruoanlaittoastiat. Ja saatan kesken syömisen mennä tiskaamaan jotaki kippoa tai pyyhkimään pöytää :D

7. Rakastan shoppailua. Tykkään silti enemmän shoppailla kirppiksillä kuin vaatekaupoissa, ehkä sen takia että kirppiksiltä löydän aina paljo enemmän vaatteita ja menee vähemmän rahaa :)

8. Aina ku laitan lottoa nii mun on pakko laittaa ainaki numero 23. Se on jääny siitä elokuvasta 23 :D

9. Halusin pienenä olla poliisi. Ehkä haluaisin salaa vähä vieläki hihi

10. Oon koukussa blogeihin!:D Mun on pakko päästä jokapäivä lukemaan blogeja..

11. Oon tarjoushaukka XD Kaupassa aina ostelen kaikkia tarjouksessa olevia ruokia ja tuun ihan hulluksi jos on jotain halvalla. Niinku nyt k-kaupoissa ne euron päivät, omgg! :D




Haastajan kysymykset:

1. Mikä sai sinut aloittamaan bloggaamisen?

Lueskelin muiden blogeja ja ajattelin että jospa kokeilisin itekki :)

2. Lempiesine tai huonekalu kotona.

Eteisen iso peili^^

3. Mitä haluaisit tehdä paremmin?

Urheilla, valokuvata

4. Luetko sisustuslehtiä?

Enpä juurikaan

5. Mitä ilman et pärjäisi?

Poikaystävääni :) ja perhettä tietenki

6. Jos saisit valita yhden asian tai tuotteen joka olisi aina ilmaista, mikä se olisi?

Ruoka :D

7. Miten rentoudut?

Vedän jumpsuitin päälle, lötkähän sohvalle teekupposen ja suklaan kera :)

8. Minne haluaisit matkustaa?

Thaimaahan ja Englantiin nyt ainaki.

9. Lempiherkku

Juustokakku!

10. Parasta viime vuonna:

Työpaikka.

11. Mitä odotat vuodelta 2013?

Matkustelua, töitä, kesää, harrastamista.




Ähh, en yhtään jaksais alkaa keksimään kysymyksiä ja ettimään alle 200 lukijan blogeja joille tämän haasteen antaisin  :( Se joka tahtoo tehä niin voi tehä! Sori ku oon laiska.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti