sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Tallinnan ostokset

Kello on 1.44 yöllä ja en saa unta joten väsäilen nyt vihdoinki tämän Tallinnan ostospostauksen :D 
Oikeesti aloin tekemään tätä jo ennen kahtatoista mutta ku laitoin koneelle kuvat niin kävi ne perinteiset, eli siis kuvat oli ihan tärähtäneitä joten eiku uusien kuvien ottoon! 
Kuten aikasemmin kerroinki niin ei todellakaan ehditty käyä sillon Tallinnassa läheskään joka paikassa missä olisin halunnu :( Mua vieläkin harmittaa se etten päässy kattomaan bershkan tarjontaa. 
Ei tullut muutenkaan paljoa ostettua koko reissulta. Tai no ainaki olisin luullu ostavani vähintään tuplasti sen määrän mitä ostin koska mulla oli kuitenki aika paljo rahaa mukana. Turha se on enää itkee. Mutjoo. Tässä ne vähäisetki ostokseni;


4,99€ NewYorker
4,99€ NewYorker
20€ Sadamarket
4,99€ NewYorker
7,99€ Cropptown
3,99€ Cropptown
Jotain 6€? Prisma
Paras ostos, ah! 17,99€ Cropptown
8,90€ Prisma On muuten ihan hiton hyvä ripsari!
15€ Sadamarket
Suosittelen kyllä Tallinnassa tuota Cropptown kauppaa joka sijaitsee Rocca Al Mare kauppakeskuksessa! Sieltä tekee ihan älyttömän hyviä löytöjä ja oikeesti oisin voinu ostaa koko kaupan tyhjäksi jos ois vaan ollu varaa kaikkeen. Siellä on aina(ainakin sillon ku ite oon käyny) ihan hirveet alennukset !


4 kommenttia:

  1. Ostin Saksasta kuukausi sitten just saman NY:n hamee (ensimmäinen) ko sullakin :D

    VastaaPoista
  2. Toi toinen hame on kyllä tosi ihana.

    Mä oon käynyt New Yorkerissa Ideaparkissa pari kertaa, mutta Tallinnassa ei ole tullut siellä käytyä. Mun Tallinnan reissut on olleet vähän epäonnistuneita. 2011 ei päästy hirveästi kiertämään kauppoja, kun olin edellisenä kesänä satuttanut jalkani ja se vaivas yhä (vaivaa kyllä vieläkin). Muutamia kauppoja kierrettiin ja 2012 satoi niin kovasti vettä ettei viitsitty mihinkään lähteä. Olisihan sitä voinut mennä bussilla tai taksilla, mutta jotenkin ei sitten huvittanut. Toi "eka" (oon kyllä ennenkin Tallinnassa käynyt) reissu oli muutenkin ärsyttävä, kun Suomessa oli jo tosi kylmät ilmat ja Tallinnaan oli kai kans luvattu viileää. Mulla oli semmonen joku pitkähihainen paita vaan mukana ja olikin loppujen lopuksi joku +28 ja paistoi aurinko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D No aika epäonnistuneita reissuja sulla ollu! Toivottavasti seuraavalla kerralla pääset kunnolla shoppailemaanki ;)

      Poista