keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

New sunglasses

En oo mikään kova tyttö käyttämään aurinkolaseja varmaankin sen takia koska pidän silmälaseja ja oon laiska laittamaan piilareita. Yks päivä kuitenkin Seppälässä kattellessa osui silmään tosi kivan malliset arskat joten kokeilin niitä heti ja ihastuin. Jätin ne vielä sillon kauppaan mutta viime viikolla mun oli pakko käydä ostamassa ne, sillä ne jäi kummittelemaan mun mieleen :D No ainakin nyt on syy käyttää niitä piilareita kesällä enemmän, että saa laittaa nuo ihanat päähän!
Hintaa näillä oli 7,95€ !




2 kommenttia:

  1. Oikein hienot, sopii sulle hyvin. :) Mä oon ihan hullaantunut aurinkolaseista! Oon ostanut jo kolmet uudet tänä keväänä. :P

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Itelläki tekis mieli ostaa nuita vaikka minkälaisia nyt ku on niin kivoja malleja! Mutta pitää koittaa hillitä ittensä :DD

      Poista