perjantai 13. toukokuuta 2016

18 X JATKA LAUSETTA

En ymmärrä… ihmisiä jotka seisoo keskellä tietä! Maailman ärsyttävintä on mummelit jotka seisoo juorumassa esimerkiksi keskellä pyörätietä. whaaaat!

Seuraavaksi ajattelin… alkaa meikkaamaan ja valkata vaatteet.

Viime aikoina… oon innostunu taas jalkapallosta. Liityin facessa semmoseen höntsäryhmään, jotka käy porukalla pelailemassa sillontällön. Keskiviikkona olin ekan kerran mukana ja vitsi se on niin kivaa!


En osaa päättää… mistä postaisin seuraavaksi. Olis asukuvia, kuukauden suosikkeja, ostoksia yms...

Muistan ikuisesti… viime kesäisen Tallinnanreissun. Oikeesti se kaupunki on kesällä niin kaunis<3

Päivän paras juttu… on se että mittari näyttää +16 ja aurinkoki pilkistelee pilvien takaa!

Noloa myöntää, mutta… välillä oon ihan saakelin tollo. Mulla ei todellakaan oo yleistieto hallussa. 


Viikko sitten… nautin vapaapäivästä Maken kanssa Valkeassa kierrellen.

Kaikista pahinta on… se että ei oo ruokaa!! Ja jos minä en saa ruokaa ja nopiasti niin on helvetti irti :'D

Salainen taitoni on… ööö miten musta tuntuu ettei mulla oo semmosta.

Jos saisin yhden toiveen niin se olisi… että kaikki maailman sairaudet häviäisi.

Minulla on pakkomielle… siivota kaikkia pieniä kohtia kotona. Jos huomaan jonku pikku läntinki pöyällä ni kyllä lähtee luutu sauhuamaan. 

Söin tänään… kaks ruisleipää.

Ärsyttävintä on… se ku alkaa naurattamaan niin väärässä paikassa tai väärään aikaan eikä sitä kikattamista voi lopettaa.

Tekisi mieli… suklaapehmistä!

Minusta on söpöä… ku pienet lapset yrittää selittää jotaki. Se ilme ku ne kertoo niin tohkeissaan jotain asiaa:D

Hävetti… ku kerran kirpputorin pihalla peruutin yhen auton keulaan ja tietenki se omistaja oli just siinä autolla. No siihen autoon ei onneksi tullu jälkeäkään, mutta vielä nolompaa oli se, että peruutin siihen uudestaan ku yritin toisen kerran lähtee pois. Sen  miehen ilme oli just semmonen "siinä taas prkl nainen ratissa" ja mua hävetti niin paljo. Onneksi säästyttiin naamuilta!!

Olenko ainoa, jonka mielestä… syksy on ihanaa aikaa! Jotenki vaan se ruska-aika ja pimenevät illat kiehtoo mua.





2 kommenttia: