keskiviikko 4. toukokuuta 2016

BEIGE TRENCH COAT


bikboktrenssi
Lupailinki eilen näitä asukuvia, niin tässä nyt sitten ois. Nämä on viime lauantailta ku käytiin Empun kanssa keskustassa ottamassa kuvat ennenku lähin töihin. Sain ekaa kertaa pukea päälleni ton ihanan trenssin jonka ostin Bikbokista. Vähän aluksi emmin tuon värin kanssa, sillä en oo ikinä omistanu beigeä takkia. Vaihtoehtojaki ois ollu paljon, mutta lopulta päätin että haluan kevääksi/kesäksi vaalean takin. Tummanvihreä ois kieltämättä ollu kans aika ihana, mutta ehkä ihan hyvä että mun koko oli siitä loppu. Tää sama asu oli mulla siis vappuhulinoissa lauantaina päällä, tosin takki vaan vaihtui bomberiin koska pelkäsin pyöräillä nuin pitkän takin kanssa. Hauska oli muuten seuraavana aamuna huomata että nuo kengät ei ollu enää valkoset, toisinku vielä näissä kuvissa. Railakas vappu siis oli, haha. 
Oliko teillä hauska vappu? Olitteko juhlimassa, kotona vai kenties töissä?


TAKKI & PUSERO-BIKBOK / FARKUT-CUBUS / KENGÄT-KÄRKKÄINEN
SORMUS & AURINKOLASIT-EBAY

trenssi3

4 kommenttia:

  1. Oon ettinyt pitkään tommosia housuja! Mistä noi on hommattu ja ootko tehnyt ite noihin noi reiät? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ite tein nuo reijät polviin ja nuo housut on Cubuksen Jegging Janet!:)

      Poista
  2. Ihana asu<3 Oon ite kans huomannu pariin kertaan ton "eipä oo enää valkoset kengät"-efektin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Valkoset kengät on kyllä niin arat :D Ärsyttää ku nuo on mun kivoimmat kengät mutta ei uskalla käyttää esimerkiksi sateisella ilmalla :'D

      Poista