sunnuntai 16. lokakuuta 2016

SUNNUNTAIN KOTIASU

dresslily  
Heissan ja ihanaa sunnuntaita. Mulla on ollu kyllä niin perussunnuntai ku vaan voi olla. Nukuin pitkään, söin aamupalaa ja lähdin salille tekemään vähä kehonhuoltoa. Sen jälkeen oon vaan löhöilly sohvalla, höpötelly hetken siskon kanssa ja pessy kaks koneellista pyykkiä. Mut sunnuntait on just tätä varten! Kotona rauhottumista ja pientä siivoilua, ihan parasta. 
Tän päivän asu on rento ja harmaa, koska oon tällanen pikku kotihiiri. Sain vähänaikaa sitte paketin Dresslilyltä, josta sain valita itselleni muutaman tuotteen. Valkkasin aivan superhyvät saumattomat trikoot, joita oon valehtelematta käyttäny joka päivä siitä asti ku ne mulle tuli! Ihan huiput jalassa eikä purista mistään kohti. Oon pitäny noita myös salilla ja noilla on niin paras treenata. Toinen juttu minkä valitsin on tää hauska printticollegepusero, joka sopii tekstiltään täydellisesti kotipaidaksi. 




Collegepaita / Trikoot - Dresslily
























En oo ennen kuullutkaan koko sivustosta ja pakko sanoa että jäi kyllä positiivinen maku. Tosi edullisia hintoja ja ainakin nämä mun tuotteet vaikuttaa laadultaan hyviltä. Toimituskin oli suhteellisen nopea. Kattokaa nyt miten ihania halloweenjuttujaki täällä on!
(psst. täältä löytyy myös hullun hyviä alekoodeja sivulle!)

Nojuu mutta se siitä hehkutuksesta jo. Taidan käpertyä sohvalle poikaystävän kainaloon ja alkaa kattomaan muutama ohjelma. Miten teijän sunnuntai on menny? 



4 kommenttia:

  1. Tällaset sunnuntait on just niin parasta, ja oma sunnuntai menny vähä samoin, pyykkäilyä, saleilua ja semmosta! Ihanat nuo housut, ja varmasti tosi mukavat! ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Hyvältä kuulostaa:) Ja nuo housut on ihan unelmat jalassa♥

      Poista
  2. Hih olipa ihanasti sanottu tuo "Tän päivän asu on rento ja harmaa, koska oon tällanen pikku kotihiiri." :'D Söpö kotihiiri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no tällanen kotihiiri mää oon :'D Viihdyn kotona kyllä vähä liikaakin.

      Poista