maanantai 30. tammikuuta 2017

TAMMIKUUN BETTEBOX

Tilasin itelleni testiin uuden Betteboxin(entinen Livbox) joka siis käytännössä on sama juttu mutta nimi on vain muuttunut ja sisältöä paranneltu. Oon jo monta vuotta haaveillu tuosta silloisesta Livboxista mutta en oo saanu aikaseks tilata. Lisäksi kuulin siitä vähän huonoja kokemuksia että boxeissa olisi ollut usein samanlaisia tuotteita. Nyt kuitenki kuulin että tuo boxi uudistui, niin vihdoin päätin että tilaan tämän tammikuun paketin itselleni ja katon mitä sieltä tulee. Musta tämmösten boxien idea on niin hauska, sillä ikinä ei tiedä etukäteen mitä laatikosta paljastuu ja pääsee testailemaan kaikkea kivaa kosmetiikkaa.
Mä tilasin Betteboxin kuukaudeksi kerrallaan hintaan 16,90€/kk ja tilauksenhan voi irtisanoa millon vaan. Olin kuitenki niin tyytyväinen tähän tammikuun boxiin että annoin myös helmikuun tilauksen tulla. Sitä siis jännityksellä odotellessa:) 





Ensimmäinen tuote  on Manna Kadarin poskipuna. En oo ikinä kuullut tästä merkistä. En oo tätä testaillut, koska en oikeen osaa käyttää poskipunaa. Eli taidan lahjoittaa tämän jollekki tai sitte jätän tämän kaappiin siltä varalta että joskus innostun poskipunaa testaileen. Tämä oli täysikokoinen tuote mikä paketissa oli.

Seuraavaksi vähän hiusjuttuja eli tällanen Evo-merkkinen tyvikohotussuihke. Tämäkin merkki on mulle ihan uusi. Testasin tätä kyllä kerran mutta laitoin vahingossa kuiviin hiuksiin, kun ohjeessa sanottiin että pyyhekuiviin pitäisi laittaa. Pitää siis testailla vielä uudemman kerran tätä ja kattoa onko tästä mihinkään. Boxissa oli 50ml- kokoinen tuote. 



Toinen hiusjuttu on myös tyvikohottaja. Mua on selvästi ajateltu ku oon tällanen lättätukka! Tämä Tresemmen muotovaahto lupaa antaa pitkäkestoista tuuheutta ja oman kokemuksen perusteella sen se tekeekin. Testailin tätä pyyhekuiviin hiuksiin jonka jälkeen vielä föönasin niin ai että tuli ihanan ilmavat. Vaahtoki oli koostumukseltaan semmosta kevyttä ja ilmavaa eikä semmosta jankkia. Tää tuote oli täysikokoinen ja tätä saa marketeista hintaan 6,90€. 


Seuraavaksi paketista paljastui Lumenen tasapainottava 24h kosteusgeeli. Tää Lähde-sarja on ihan uusi ja olin tosi innoissani että pääsin jo kokeilemaan tätä sillä tarkotus oli ostaa tämä testiin ku edellinen kosteusvoide loppuu. Tykkään tosi paljon tuosta paksusta koostumuksesta ja siitä että se jättää ihon todella kosteutetuksi mutta myös mattapintaiseksi. Tästä tais tulla mun uus lemppari naamarasva, sillä talvisin varsinki mun iho kuivuu niin korpuksi. Tämäkin oli täyskokoinen tuote ja hinta on n.19,90€.


Viimeinen muttei todellakaan vähäisin juttu oli Maybellinen Push up angel ripsiväri. Mulla on sellanen ennakkouulo tietynlaisia ripsiväriharjoja kohtaan tämän ripsarin harjan nähdessäni meinasin jo sen perusteella heittää tämän roskiin. Tykkään että se harjaosa on sellanen tuuhea ja joka puolella on niitä "karvoja" kun taas tässä on vaan yhdellä puolella sellasia muovisia pikku piikkejä. No päätin antaa mahdollisuuden ja kokeilla tätä ja ai että, kyllä lensi ennakkoluulot roskakoriin ja lujaa! On nimittäin ehkä parasta ripsiväriä mitä oon kokeillu. Ripsistä tuli ihan suuuuperpitkät ja se harja erotteli ne hyvin eikä tullut klönttejä. Tai no alussa tuli koska tuo oli vielä niin semmosta litkua, mutta ku tarpeeksi monta kertaa veti harjan ripsien läpi niin se tavallaa keräs ne ylimääräset pois. Plussaa on myös se että tää on täydellinen alaripsille, sillä mun edellisellä essencen ripsarilla ei saanut laitettua niihin koska harja oli niin iso. Tälle tuotteelle annan kyllä 5/5 pistettä. Tämä oli kans täysikokoinen ja hintaa tällä on n. 15,90€.





Ihan hullua ajatella että pelkästään tuon ripsivärin hinnalla sain nämä kaikki tuotteet ja löysin pari sellaista juttua joista tuli mun luottotuotteita. Ehdottomasti tilaamisen arvoinen tämä Bettebox. Odotan nyt innolla mitä sieltä helmikuun paketista paljastuu ja jatkanko tilaamista vielä senkin jälkeen. 

Onko siellä muita Betteboxista innostuneita? Jos joku tilasi tämän tammikuun boxin niin kertokaahan mitä tykkäsitte tuotteista? 







5 kommenttia:

  1. Näyttää kyllä hyvältä toi boxin sisältö! :) Mulla on ollu kans vähän samaa, etten ole saanut aikaiseksi tilata, vaikka monesti on käyny mielessä. :D Ja onhan toi tosi edullinenkin, kun miettii kuinka monta meikkituotetta sillä saa. :)

    Jenni's lullaby

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä tosi tyytyväinen tähän ekaan boxiin:) Saa nähä sitte pidemmän päälle että tuleeko liikaa semmosia tuotteita mitä ei tuu käytettyä. Mut tossa on hyvä just se että voi lopettaa millon Vaa! Ja on kyllä edullinen ku en ois edes tuota harkitsemaani rasvaa saanu kaupasta samalla hinnalla ku nää kaikki:D

      Poista
  2. Mäkin olin suunnitellut tätä boxin tilausta mutta kun luin huonoa siitä niin en koskaan tilannut. Nyt tuntuu että sisältö oli oikeesti hyvä, juttuja joita itsekin olisin lähtenyt innolla testaamaan! Pitäisikö pistää tilaukseen.. Ehken kesälle voisi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama juttu mulla! Mutta uskon että ne on uudistaneet just tän uuden boxin sisältöäkin niin ettei oo niin paljon semmosta turhaa vaa on panostettu laadukkaisiin juttuihin. Pistähän testiin, voithan perua sit millon vaa seuraavan;) Jes pian tulee jo helmikuun boxi!!!

      Poista
  3. Kyllä oli tosi hyvä boksi ja odotan todella innolla tämän kuun boksia. Toivottavasti on yhtä hyvä!

    VastaaPoista