torstai 26. lokakuuta 2017

SYKSYINEN OOTD

Heippadei.
Tulin postailemaan teille syksyn ekat asukuvat! Näiden kuvien lisäksi mulla taitaa olla ainoastaan yhdet asukuvat tältä syksyltä. Eipä oo hirveesti tullu käytyä kuvailemassa, vaikka olisin just halunnu ikuistaa nyt paljon kuvia raskausajan asuistaki. Vaikka eipä mulla mitään ihmeellisen hienoja asuja päällä oo ollutkaan. Joku perus mekko, iso neule, lämmin huivi ja ylipolvensaappaat tai mustat perusnilkkurit. Vähä niinku näissäkin kuvissa, hehe. 

Enää ei tarkenekkaan hirveesti kuvailla tuolla ulkona ilman että on pukeutunu michelinukoksi. Oon kyllä vedelly tuolla edelleen nahkatakilla(jonka alla on 5 miljoonaa paitaa!!) koska mulla ei oo mitään kunnon syystakkia eikä kumpikaan mun kahdesta toppatakista mahdu kiinni..
Joten mulla on pienimuotoinen ongelma kulkea tuolla ulkona tällähetkellä kun joudun vuoraamaan ohuen takin alle paksun neuleen, jonka alle vielä jonkun ohuemman puseron. Pitäis vissiin alkaa tosissaan ettimään uutta talvitakkia ennenku ne 20 asteen pakkaset iskee.





MEKKO-CUBUS / NEULE & HUIVI-GINATRICOT / LAUKKU-KIRPPIS
PIPO & KENGÄT-H&M


Etelä-suomessa on näköjään tullu ihan kunnolla lunta! Täällä tuli ensilumi jo viimeviikolla, mutta eihän se kauaa maassa pysyny. Ei mua kyllä yhtään haittaa vaikkei oo lunta koska talvi ei muutenkaa oo oikeen mun juttu. Talvessa ootan ainoastaan aina joulua ja no tällähetkellä tietenki ootan kovasti myös tuota pientä potkunyrkkeilijää tuolla masussa. Mähän oon aina ollu kunnon jouluihminen, mutta nyt ootan vielä joulua jotenki erityisen paljo. Ostin eilen jopa yhen joulukoristeen ja laitoin sen jo esillekki, liian aikaista?
Ootteko te innoissaan talven tulosta vai jäättekö kaipaamaan syksyä niinku minä?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti